Sitter och äter en äcklig "low calorie bar"

Det var ju som så att jag ville hålla mig ganska anonym i bloggen. Även om det kommer bli svårt eftersom jag har många bilder att dela med mig.

Då kanske ni undrar: Varför? varför vill du censurera dig själv och din gloriösa ansikte? (och så antar jag att mina läsare är oerhört vältaliga och godsinta människor) Jo, för att jag vill att man ska lära känna en person utan att bli påverkad av hur man ser ut. Den här världen är ju så utseendefixerat att det inte är sant. Väldigt sorgligt. Fast nu påstår jag inte att jag är värsta hetingen och vill dölja det. Jag ser snarare ut som en förstoppad groda ---> 8D

Fast sen kommer jag bli dubbelmoralen herself och säkert låta några bilder sippra ut i bloggen, hehe.

Jag kan ju berätta att jag är en 16:årig tjej (väldigt snart 17) som går andra året i ett gymnasium - vars namn jag aldrig tänker yttra mig om, mohaha. Så mycket får ni veta!

Peace out!

(Ja, jag vet att det inte direkt blev en röd tråd genom det hela, men whatevvah! :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0