Sacré Bleu!

Åh, fy vad dåligt det gick på kemi-provet idag! Så dåligt att jag önskade att det skulle forsa en massa näsblod på provet under tiden. Fast skulden kan ju läggas på mig och mitt dåliga engagemang. Jag hatar när jag misslyckas. Det gnager mig verkligen, t.o.m. när jag ska sova, och sen följer det med i mina drömmar och börjar jävlas.

Men ett nytt prov att se framemot: Matteprovet! JA! Här satsar jag på MVG! Garanterat!

Wish me luck!

Jo juste, gissa vem som tvingas upp tidigt på morgonen för att man väljer att komma i tid till den alldeles för tidiga fransklektionen, och sen när man väl är framme och stöter på självaste rektorn som säger att min fransklärare är sjuk? WTF! Min lärare får inte vara sjuk på onsdagar! Det tillåter jag inte!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0